Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYJNO – BIUROWYCH
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa organizacja pracy biura
- Obsługa bieżącej sprzedaży
- Przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją
- Zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów i informacji wewnątrz firmy
- Wystawianie faktur oraz dokumentów magazynowych i wysyłkowych
- Obsługa kadr
- Wsparcie zarządu w realizacji bieżących zadań
- Zamawianie materiałów produkcyjnych
- Zaopatrywanie w materiały niezbędne do funkcjonowania biura i produkcji
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Komunikatywność
- Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej
- Wysoka kultura osobista
- Orientacja na klienta
- Gotowość do nauki i podejmowania wyzwań
- Zaangażowanie w powierzone zadania
- Samodzielność, kreatywność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Rzetelność i terminowość
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel
- Prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego
- Doświadczenie w sprzedaży
Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość rozwoju i zdobywanie nowych doświadczeń
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Przyjazną atmosferę pracy
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres: biuro@rotoleader.pl
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
*) Osoba aplikująca na stanowisko pracy powinna zawrzeć w CV klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.